اتصالات تعرض حل eZMeet للدخول إلى الشبكة العالمية بالتعاون السوق
eZMeet سوف تقدم تجربة متكاملة بالتعاون والدعم لقطات فيديو حية وغنية وسائل
الاعلام
دبي ، 21 أكتوبر 2009 : أعلنت اتصالات اليوم عن خطط لتقديم خدمة الإنترنت التعاون
-- "eZMeet" ، في شراكة مع مايكروسوفت الشريك / مما يجعل من السهل بالنسبة للمنظمات
من جميع الأحجام لتجربة فوائد التعاون من خلال الانترنت لإدارة الخدمات النموذجية ،
سواء كان ذلك الإعلان بسيطة مخصصة الدورات بالتعاون ، ويب الرسمي القائم الاجتماعات
والتدريب المتقدم عبر الإنترنت أو الاتصال الأحداث الكبيرة.
eZMeet هو خدمة استضافة ويب التعاون التي تربط ويشرك الجمهور في الاجتماعات عبر
الإنترنت ، والتدريب ، والأحداث من خلال موثوق بها ، من فئة المؤسسات ، استضافت
الخدمة. مع الحاضرين الجلسة المشتركة من أجهزة الكمبيوتر الخاصة بهم ، والهواتف (الثابتة
والمحمولة) يمكن للمستخدمين تقديم عرض لمسرحية ، ينطلق هذا المشروع ، الأفكار أو
تحرير الملفات ، وتتعاون في ألواح الكتابة والتفاوض على صفقات.
وفقا لعبد الله هاشم ، نائب الرئيس الأب ، لحلول الأعمال ، اتصالات ، "التواصل مع
قاعدة متنوعة من الزبائن تعاون الموظف ، مع فرق ظاهري في رفع أهمية التعاون على
شبكة الإنترنت ، ونحن نرى أن التحول إلى أداة لتعميم التواصل والتعاون في المؤسسة.
"
وأضاف ، "بناء على متطلبات العميل وتوقعات الطلب في السوق ، فإننا نعتقد بأن خدمة
من هذا النوع سوف تصبح شعبية جدا مع عملائنا في كافة أنحاء المؤسسة ، بل وحتى
الشركات الصغيرة والمتوسطة الفضاء. خدمة eZMeet حقا سوف يلقى المعلقة بالتعاون
تجربة لعملائنا وسوف يزيل العبء كله على إدارة والحفاظ على مستويات الخدمة لموظفيها
مع الاستفادة من الخدمات المدارة نموذج من اتصالات. "
تعليقا على الخدمة الجديدة ، فاطمة محسن ، مدير أول ، واتصالات لتسويق المنتجات
وقال "eZMeet مثالا هاما للمزيد من تمكين العاملين في مجال المعلومات وجعلها اكثر
انتاجية وفاعلية. ويمكن أن قدرات جديدة مثيرة للeZMeet يمكن استخدامها عبر اجتماعات
مخصصة التعاونية ، والمناسبات والتسويق ، والمبيعات المظاهرات ، ودورات تدريبية ،
وأكثر من ذلك. هو عنصر أساسي لدينا رؤية والاتصالات المتكاملة التي تساعد الناس
والمنظمات غنية التواصل والعمل معا على نحو أكثر فعالية. "
eZMeet تساعد المؤسسات على نحو أفضل مع موظفي الاتصال داخليا وخارجيا مع العملاء
والشركاء من خلال ميزات مثل :
• واجهة مستخدم مبسطة تساعد المشاركين في المؤتمرات لا تزال تركز على المضمون
الأساسي
• تدريب وملامح الحدث العروض التي تعطي القدرة على تقديم الصدقات ، والطبقة العامة
والقوائم الحدث ، واختبار متطورة والتدريج
• عالية الجودة المشتركة وقدرات تسجيل المنظمات المحلية التي تعطي القوة لأرشفة
جلسة eZMeet للتشغيل
كما تدعم هذه الخدمة قنوات اتصال متعددة لتوفر تجربة إشراك :
• اتجاهين الهاتف يتيح للمشاركين اختيار مؤتمر لدمج الصوت
• المضمنة فلاش ، وملفات الصوت والفيديو مساعدة في تقديم العروض المحتوى الغني
للمشاركين في المؤتمرات
• لايف كام والفيديو والتحكم في بدء عقد المؤتمرات الصوتية
Google Search- Best of all times
Custom Search
Sunday, 25 October 2009
eZmeet with Microsoft & Etisalat
eZmeet from Etisalat with Microsoft Partner
Etisalat showcases eZMeet solution to enter the web collaboration market
eZMeet will offer integrated collaboration experience, support for live video and rich media
Dubai, October 21, 2009: Etisalat today announced plans to introduce a web collaboration service – “eZMeet”, in partnership with Microsoft/partner thereby making it easier for organizations of all sizes to experience the benefits of Web collaboration through a managed services model, be it simple ad-hoc collaboration sessions, formal Web-based meetings, advanced online training or large communication events.
eZMeet is a hosted Web collaboration service that connects and engages audiences in online meetings, training, and events through a reliable, enterprise-class hosted service. With meeting attendees participating from their PCs, phones (fixed and mobiles) users can deliver a presentation, kick off a project, brainstorm ideas, edit files, collaborate on whiteboards and negotiate deals.
According to Abdulla Hashim, Sr. VP, Business Solutions, Etisalat, “Communicating with a diverse customer base, employee collaboration with virtual teams are raising the importance of web collaboration and we see it becoming a mainstream tool for communication and collaboration in the enterprise.”
He added, “Based on customer insights and market demand forecasts, we believe a service of this kind will become very popular with our customers across the enterprise and even the SMB space. The eZMeet service will truly deliver an outstanding collaboration experience to our customers and will remove the entire burden of managing and maintaining service levels for their staff with the advantage of a Managed service model from Etisalat.”
Commenting on the new service, Fatima Mohsin, Senior Director, Etisalat Product Marketing said, “eZMeet is an important example of further empowering information workers and making them more productive and effective. The exciting new capabilities of eZMeet can be used across ad hoc collaborative meetings, marketing events, sales demonstrations, training sessions and more. It is a key element of our integrated communications vision that helps people and organizations richly communicate and work together more effectively.”
eZMeet helps organizations better connect internally with employees and externally with customers and partners through features like:
•A simplified user interface that helps conferencing participants remain focused on core content
•Training and event features that give presenters the ability to offer handouts, public class and event listings, and advanced testing and grading
•High-fidelity shared and local recording capabilities that give organizations the power to archive an eZMeet session for playback
The service also supports multiple communication channels to provide an engaging experience:
•Two-way phone offers participants a choice for integrating conference audio
•Embedded flash, video and audio files help presenters deliver rich content to conferencing participants
•Live webcam video and initiation and control of audio conferencing.
eZMeet will offer integrated collaboration experience, support for live video and rich media
Dubai, October 21, 2009: Etisalat today announced plans to introduce a web collaboration service – “eZMeet”, in partnership with Microsoft/partner thereby making it easier for organizations of all sizes to experience the benefits of Web collaboration through a managed services model, be it simple ad-hoc collaboration sessions, formal Web-based meetings, advanced online training or large communication events.
eZMeet is a hosted Web collaboration service that connects and engages audiences in online meetings, training, and events through a reliable, enterprise-class hosted service. With meeting attendees participating from their PCs, phones (fixed and mobiles) users can deliver a presentation, kick off a project, brainstorm ideas, edit files, collaborate on whiteboards and negotiate deals.
According to Abdulla Hashim, Sr. VP, Business Solutions, Etisalat, “Communicating with a diverse customer base, employee collaboration with virtual teams are raising the importance of web collaboration and we see it becoming a mainstream tool for communication and collaboration in the enterprise.”
He added, “Based on customer insights and market demand forecasts, we believe a service of this kind will become very popular with our customers across the enterprise and even the SMB space. The eZMeet service will truly deliver an outstanding collaboration experience to our customers and will remove the entire burden of managing and maintaining service levels for their staff with the advantage of a Managed service model from Etisalat.”
Commenting on the new service, Fatima Mohsin, Senior Director, Etisalat Product Marketing said, “eZMeet is an important example of further empowering information workers and making them more productive and effective. The exciting new capabilities of eZMeet can be used across ad hoc collaborative meetings, marketing events, sales demonstrations, training sessions and more. It is a key element of our integrated communications vision that helps people and organizations richly communicate and work together more effectively.”
eZMeet helps organizations better connect internally with employees and externally with customers and partners through features like:
•A simplified user interface that helps conferencing participants remain focused on core content
•Training and event features that give presenters the ability to offer handouts, public class and event listings, and advanced testing and grading
•High-fidelity shared and local recording capabilities that give organizations the power to archive an eZMeet session for playback
The service also supports multiple communication channels to provide an engaging experience:
•Two-way phone offers participants a choice for integrating conference audio
•Embedded flash, video and audio files help presenters deliver rich content to conferencing participants
•Live webcam video and initiation and control of audio conferencing.
Subscribe to:
Posts (Atom)